Aankoopverantwoordelijke

Noorderhart

Praktische info

Solliciteer je voor een job in de publieke sector? Zorg dan dat je alle nodige documenten meelevert met je sollicitatie!

Tweede versie van een vlinder

Organisatie

Noorderhart is het overkoepelend zorgnetwerk waaronder het Mariaziekenhuis en het Revalidatie & MS Centrum in Pelt vallen. Met 453 bedden, zo’n 1400 medewerkers en 150 artsen biedt Noorderhart dagelijks warme, deskundige en patiëntgerichte zorg. Vanuit de kernwaarden respect, samen, deskundig en zorgzaam werkt Noorderhart continu aan kwalitatieve en innovatieve gezondheidszorg. Op de site van Noorderhart Mariaziekenhuis wordt momenteel een gloednieuw revalidatie- en MS-centrum en chirurgisch dagziekenhuis gebouwd. Deze cruciale bouwprojecten zullen de zorginfrastructuur in Noord-Limburg aanzienlijk versterken. Om deze uitdagingen mee waar te maken, is een performante aankoopwerking van groot belang. Daarom zoeken zij een gedreven en gestructureerde

Functie

 

  • Als Aankoopverantwoordelijke zorg je voor een efficiënte en doordachte aankoopwerking binnen Noorderhart en met een sterk accent op de inrichting van de huidige nieuwbouw.
  • Je staat in voor de uitbouw, organisatie en optimalisatie van het aankoopproces in lijn met de strategische doelstellingen van Noorderhart.
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor alle aankopen binnen de organisatie en fungeert als brug tussen afdelingen, leveranciers, de aankoopdienst en het managementteam.
  • Je adviseert afdelingen bij hun aankoopdossiers door het aanreiken van kostenbewuste en kwaliteitsvolle oplossingen.
  • Je verzekert een transparante, duurzame en rechtmatige aankoopstrategie, en ziet toe op een correcte uitvoering conform de wetgeving rond overheidsopdrachten.
  • Je coördineert zelf een aantal strategische aanbestedingen, inclusief het schrijven van lastenboeken, het bijhorend contractbeheer en de leveranciersrelaties.
  • Je staat in voor het beheer en de kwaliteitscontrole van master data (artikelen, leveranciers, kostencentra) in nauwe samenwerking met het financieel departement.
  • Je analyseert aankoopdata en je formuleert verbetervoorstellen met betrekking tot ERP-processen en aankoopgerelateerde workflows.
  • Je rapporteert relevante aankoopindicatoren aan de directie en je draagt actief bij aan de werking van het managementteam.
  • Je stuurt en coacht een team van twee aankopers en je rapporteert aan de directie.

 

Profiel

  • Je behaalde een diploma in het hoger onderwijs, bij voorkeur in een economische, juridische of logistieke richting.
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring met aankoopprocessen, bij voorkeur binnen een complexe (non-profit of zorg)organisatie.
  • Je hebt een grondige kennis van en ervaring met de wet rond overheidsopdrachten.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, en weet complexe dossiers helder te analyseren en opvolgen.
  • Je combineert een klantgerichte houding met onderhandelingstalent en resultaatgerichtheid.
  • Je communiceert helder, stemt af met verschillende partijen en voelt je comfortabel in een leidinggevende rol binnen het managementteam.

Aanbod

Een volwaardige senior aankoopfunctie met leidinggevende verantwoordelijkheid in een voltijdse betrekking binnen een warme en ambitieuze werkomgeving. 

Jouw salarispakket bestaat uit:

  • Een aantrekkelijk salaris met een bruto maandloon volgens barema, afhankelijk van relevante ervaring en anciënniteit.
  • Smartphone, inclusief abonnement & verbruik.
  • Maaltijdcheques.
  • Hospitalisatieverzekering.
  • Pensioenplan en Overlijdensdekking.
  • Via benefits@work ontvang je talrijke kortingen en promoties bij een breed scala aan leveranciers.

Daarnaast geniet je van een interessante verlofregeling, met onder meer arbeidsvrijstellingdagen op basis van leeftijd en anciënniteitsverlof. 

Informatie

Let op: alle data en locaties zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor meer informatie over de functie en de selectieprocedure kan je terecht bij Jana Van der Voorde, consultant public & social profit bij Motmans & Partners, 011/36.11.30 of jana.vandervoorde@motmansenpartners.be 

Bezorg ons zeker volgende documenten via de sollicitatieknop:

  • Een gestructureerd CV in het Nederlands
  • Een motivatiebrief in het Nederlands met een duidelijke toelichting van de ervaringsvereisten.

Solliciteren

De werving- en selectieprocedure wordt uitgevoerd door Motmans & Partners, extern werving- en selectiebureau en bestaat uit volgende onderdelen:

  • Voorselectie op basis van CV en motivatiebrief
  • Een kennismakingsinterview met de consultant van Motmans & Partners waarin jouw motivatie, zicht op de functie en functiecontext en de relevantie van jouw ervaring worden bevraagd. Je hebt tijdens dit gesprek eveneens de gelegenheid om de job te verkennen.
  • Een gesprek met de selectiecommissie waarin je aan de hand van je motivatie, relevante ervaring en competenties kunt overtuigen.
  • Een assessment center.

De selectieprocedure verloopt exclusief via Motmans & Partners.

 

Solliciteer je voor een job in de publieke sector? Zorg dan dat je alle nodige documenten meelevert met je sollicitatie.

Ervaar je problemen met het invullen van het sollicitatieformulier? Verwijder je ingevoerde gegevens en documenten, en vernieuw (refresh) de pagina.

Contacteer ons

Voor elke
HR-uitdaging een visie en expertise.

Wil je het HR-beleid van je organisatie versterken? Ben je op zoek naar advies bij een specifiek vraagstuk, of wil je de opties bekijken voor aanwerving van een nieuwe medewerker? 

Wij maken graag kennis om te bekijken hoe we u het best kunnen bijstaan.

CTA - algemeen contactformulier

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze expertise en inzichten
Krijg elke maand nieuwe inzichten in je mailbox.