After sales Coördinator

Purmo Group Belgium NV

Praktische info

Solliciteer je voor een job in de publieke sector? Zorg dan dat je alle nodige documenten meelevert met je sollicitatie.

Tweede versie van een vlinder
Purmo Group - Logo's klanten

Organisatie

Purmo Group is gericht op de toekomst. Zij geloven dat het perfecte binnenklimaat niet ten koste mag gaan van het klimaat van de planeet. Wanneer 17% van de totale verbruikte energie in Europa gebruikt wordt om huizen te verwarmen of te koelen, en zij ‘s werelds breedste aanbod hebben in verwarming, koeling, systemen en regelingen, dan vinden zij het hun plicht om een verschil te maken. Ze zijn vastbesloten om de leider te zijn in duurzame oplossingen voor het Indoor Climate Comfort. Zij werken aan opwindende nieuwe technologie, slimmere producten, completere oplossingen en grijpen kansen waar zij een kracht kunnen zijn voor positieve groei. Vandaar hun motto: We zijn trots op wat we doen en “we care”, we volharden men zetten door met ambitie en we maken een verschil door verandering. Om mee een stempel te drukken op de verdere uitbouw van de Business unit zijn wij voor hen op zoek naar een After Sales Coördinator.

Functie

Als After Sales Coördinator ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de dagelijkse werking van het Aftersales team en het verder ontwikkelen van deze afdeling binnen Purmo Group Belgium. Jouw doel is ervoor te zorgen dat klanten ook na hun aankoop tevreden blijven over de aanschaf van een Purmo Group product of dienst in de Benelux alsook het inplannen van omruilingen en/of interventies.

  • Als After Sales coördinator ben je verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van het Aftersales team (2) en het coördineren van de werkzaamheden binnen de Aftersales afdeling
  • Dit doe je door structuur aan te brengen in de procedures om zo de kwaliteit van de Aftersales afdeling te vergroten
  • Daarnaast sta je in voor de planning van trainingen aan interne en externe Aftersales teams; inclusief klachtenbehandeling, samenwerken, commercieel handelen, proactief handelen en probleemoplossing
  • Samen met jouw team zijn jullie verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen en verstrekken van technische informatie aan klanten na de aankoop van een product of dienst en het opvolgen van klachten door deze snel en effectief op te lossen
  • Jij houdt het CRM (Microsoft Dynamics) up-to-date en genereert diverse rapporten voor het management

Profiel

  • Jij beschikt over een Bachelor denk- en werkniveau aangevuld met aantoonbare ervaring in customer service, dienst na verkoop, projectleiding, …
  • Ervaring in de wereld van HVAC, warmtepompen, ICS, … is een absolute plus
  • Jouw goed technisch inzicht vul je aan met een servicegerichte mind-set; je hebt oog voor procesverbeteringen, klantenverwachtingen, relatiebeheer, …
  • Voor deze centrale rol in de organisatie beschik je over uitstekende communicatievaardigheden, zowel in het Nederlands, als het Frans en Engels
  • Jouw collega’s omschrijven jou als een op en top teamspeler met oog voor detail. Daarnaast ben je stressbestendig en beschik je over een analytisch denkvermogen
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Vice President Sales West

Aanbod

  • Bij Purmo kom je terecht in een financieel gezond en innovatief groeibedrijf. De bedrijfscultuur kenmerkt zich als open en stimulerend met korte communicatielijnen en een jonge en dynamische teamgeest.
  • Je mag rekenen op een uitgebreid salarispakket inclusief maaltijdcheques, ecocheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 13de en 14de maand, CAO90 bonus, mogelijkheid tot fietslease, ….
  • Er bestaat een zekere mate van flexibiliteit door de glijdende uren en mogelijkheid tot thuiswerk (2 dagen per week)
  • Purmo hecht belang aan het welzijn van hun mensen en gemeenschappen. Dit vind je terug in hun vijf engagementen: Diversiteit, gelijkheid, inclusie, betrokkenheid op het werk, opleidingsmogelijkheden voor medewerkers, gezondheid & veiligheid en maatschappelijke betrokkenheid

Informatie

Solliciteer via onderstaande knop of contacteer Boukje Plompen voor meer informatie via 011 36 10 19.

Solliciteren

De selectieprocedure verloopt exclusief via Motmans & Partners.

Solliciteer je voor een job in de publieke sector? Zorg dan dat je alle nodige documenten meelevert met je sollicitatie.

Ervaar je problemen met het invullen van het sollicitatieformulier? Verwijder je ingevoerde gegevens en documenten, en vernieuw (refresh) de pagina.

Contacteer ons

Voor elke
HR-uitdaging een visie en expertise.

Wil je het HR-beleid van je organisatie versterken? Ben je op zoek naar advies bij een specifiek vraagstuk, of wil je de opties bekijken voor aanwerving van een nieuwe medewerker? 

Wij maken graag kennis om te bekijken hoe we u het best kunnen bijstaan.

CTA - algemeen contactformulier

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze expertise en inzichten
Krijg elke maand nieuwe inzichten in je mailbox.