Operations Coördinator Luchthaven

Taxi Hendriks Nv

Praktische info

Solliciteer je voor een job in de publieke sector? Zorg dan dat je alle nodige documenten meelevert met je sollicitatie.

Tweede versie van een vlinder
Logo's klanten - Hendriks Taxi

Organisatie

Taxi Hendriks, een familiebedrijf met meer dan 770 medewerkers, is een toonaangevende speler in zorgvervoer, luchthavenvervoer en mobiliteitsoplossingen in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Ze bieden klantgerichte en milieuvriendelijke transportoplossingen, waarbij klanttevredenheid en kwaliteit altijd voorop staan.

Op de luchthaven van Zaventem is Taxi Hendriks gespecialiseerd in rolstoel- en zorgvervoer. Met op maat gemaakte vervoersoplossingen waarborgen ze de mobiliteit voor mindervalide passagiers en luchtvaartpersoneel. Taxi Hendriks biedt medewerkers een dynamische werkomgeving waarin persoonlijke groei wordt gestimuleerd en waar iedereen bijdraagt aan het vergroten van de toegankelijkheid van mobiliteit.


Functie

Als Operations Coördinator ben jij de cruciale schakel tussen de teamleiders, trainers, planners en de Operations Manager. Je ondersteunt een team van 120 vaste medewerkers en 100 flexibele krachten en zorgt ervoor dat de dagelijkse operaties efficiënt verlopen in een complexe en dynamische werkomgeving. Je draagt actief bij aan het optimaliseren van de dienstverlening en vervult diverse coördinerende en administratieve taken om de operaties in goede banen te leiden.

  • Je ondersteunt de teamleiders bij operationele vragen en zorgt voor een vlotte communicatie met het team.
  • Je neemt een actieve rol in het ondersteunen van functioneringsgesprekken, het constructief oplossen van incidenten of klachten en het aanpakken van noodwendingen tijdens de shiften.
  • Je controleert de opgestelde planningen, volgt afwezigheden op en uploadt de maandplanning in afwezigheid van de Operations Manager.
  • Je zorgt voor een vlotte, duidelijke en tijdige communicatie naar medewerkers, met informatie over procedures en wijzigingen.
  • Je beheert de voorraad van kledij, mobiele apparaten zoals tablets of handcomputers en caddy, en ondersteunt bij de onboarding van nieuwe medewerkers.
  • Je volgt trainers op, biedt coaching en zorgt ervoor dat de kwaliteitsnormen binnen het ISO-systeem worden nageleefd.
  • Je neemt deel aan OPS-vergaderingen en ondersteunt het management bij administratieve taken zoals kostenbeheer en het controleren van waarschuwingen en ontslagprocedures.
  • Je speelt een sleutelrol in het optimaliseren van operationele processen binnen de luchthavenactiviteiten.


Gezien de 24/7 werking van de operaties, werk je regelmatig in het weekend of ’s nachts, vooral bij afwezigheid van planners. Deze shiften worden steeds in overleg vastgelegd.



Profiel

  • Je hebt een Bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Je bent een praktische doener met een hands-on mentaliteit en ervaring in een coördinerende rol, bij voorkeur in de luchtvaart- of bij uitbreiding de ruimere transportsector.
  • Je communiceert duidelijk en professioneel en ondersteunt teams op een constructieve manier.
  • Je hebt een oplossingsgerichte houding, schakelt snel bij problemen en behoudt overzicht, zelfs bij meerdere taken tegelijk.
  • Je voelt je comfortabel in een dynamische werkomgeving en bent flexibel inzetbaar. Je bent bereid om regelmatig aanwezig te zijn tijdens weekend- en nachtshiften.
  • Je hebt kennis van administratieve processen, zoals planning, voorraadbeheer, facturatie en dispatch.
  • Je hebt ervaring in het begeleiden van teams en het voeren van functioneringsgesprekken.


Aanbod

  • Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen en een jaarlijkse loonsverhoging bij een positieve evaluatie, bovenop de indexatie.
  • Je krijgt veel autonomie in een veelzijdige en uitdagende rol binnen een dynamische werkomgeving
  • Je krijgt een gedegen inwerkperiode met uitgebreide trainingen en persoonlijke begeleiding om je te helpen groeien in de rol.
  • Je krijgt de ruimte om eigen ideeën en initiatieven in te brengen en verder uit te werken.
  • Je komt terecht in een innovatieve organisatie die persoonlijke en professionele ontwikkeling sterk stimuleert.
  • Je maakt deel uit van een hecht, divers team waarin samenwerking centraal staat.
  • Je werkt voor een onderneming dat zich voortdurend inzet voor het leveren van topkwaliteit in de transportsector.


Informatie

Solliciteer via onderstaande knop of contacteer Yasmine Van Onckelen voor meer informatie via 011 36 10 17.

Solliciteren

De selectieprocedure verloopt exclusief via Motmans & Partners.

Solliciteer je voor een job in de publieke sector? Zorg dan dat je alle nodige documenten meelevert met je sollicitatie.

Ervaar je problemen met het invullen van het sollicitatieformulier? Verwijder je ingevoerde gegevens en documenten, en vernieuw (refresh) de pagina.

Contacteer ons

Voor elke
HR-uitdaging een visie en expertise.

Wil je het HR-beleid van je organisatie versterken? Ben je op zoek naar advies bij een specifiek vraagstuk, of wil je de opties bekijken voor aanwerving van een nieuwe medewerker? 

Wij maken graag kennis om te bekijken hoe we u het best kunnen bijstaan.

CTA - algemeen contactformulier

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze expertise en inzichten
Krijg elke maand nieuwe inzichten in je mailbox.